1. Reaktor- zwiększa moc 2x 2. Poziom Niżej-zabier przeciwnemu bakuganowi 400 pkt 3. Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 300 ptk 4. Karta płapka-niszczy oba bakugany 5. Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany 6. Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika 7. Fuzja mocy - zabiera wrogiemu bakuganowi 150 punktów i daje je twojemu bakuganowi co runde 8. Pole Płomienia - dodaje 400 punktów bakuganom Phyrusa. 9. Arena Cienia - dodaje 300 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie 10. Zmieniacz Ciemności - dodaje 400 punktów bakuganom Darkusa i unieruchamia przeciwnika. 11. Brama Ziemi - dodaje 400 punktów bakuganom Subterry, znajdującym się na karcie 12. Bait - dodaje 300 punktów bakuganom Subterry 13. Bagna Mocy - liczba punktów bakuganów znajdujących się na karcie maleje o 100 na rundę, do momentu zakończenia bitwy 14. Wir Aquosa - dodaje 400 punktów dla bakugana Aquosa 15. Siła Ventusa - dodaje 500 punktów bakuganom Ventusa 16. Osuszyć Kolor - dodaje 500 punktów bakuganowi Haosu 17. Zamiana Mocy-zamienia moc bakuganów 18. Iluzja miny - niszczy wszystkie Bakugany na karcie. Może zostać użyta 1 raz podczas całej walki. 19. Ryzyko X (X = domena) - zmienia domenę wszystkich Bakuganów na karcie na wybraną domenę. 20. Kozioł ofiarny: pozostawia bitwę nierozstrzygniętą i odsyła bakugany do swoich właścicieli 21. Fuzja mocy: odbiera bakuganowi przeciwnika po 50pkt mocy co turę
Cena za karte 150$
|