Shun Kazami - 2011-08-10 16:57:48

1. Reaktor- zwiększa moc 2x
2. Poziom Niżej-zabier przeciwnemu bakuganowi 400 pkt
3. Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 300 ptk
4. Karta płapka-niszczy oba bakugany
5. Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany
6. Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika
7. Fuzja mocy - zabiera wrogiemu bakuganowi 150 punktów i daje je twojemu bakuganowi co runde
8. Pole Płomienia - dodaje 400 punktów bakuganom Phyrusa.
9. Arena Cienia - dodaje 300 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
10. Zmieniacz Ciemności - dodaje 400 punktów bakuganom Darkusa i unieruchamia przeciwnika.
11. Brama Ziemi - dodaje 400 punktów bakuganom Subterry, znajdującym się na karcie
12. Bait - dodaje 300 punktów bakuganom Subterry
13. Bagna Mocy - liczba punktów bakuganów znajdujących się na karcie maleje o 100 na rundę, do momentu zakończenia bitwy
14. Wir Aquosa - dodaje 400 punktów dla bakugana Aquosa
15. Siła Ventusa - dodaje 500 punktów bakuganom Ventusa
16. Osuszyć Kolor - dodaje 500 punktów bakuganowi Haosu
17. Zamiana Mocy-zamienia moc bakuganów
18. Iluzja miny - niszczy wszystkie Bakugany na karcie. Może zostać użyta 1 raz podczas całej walki.
19. Ryzyko X (X = domena) - zmienia domenę wszystkich Bakuganów na karcie na wybraną domenę.
20. Kozioł ofiarny: pozostawia bitwę nierozstrzygniętą i odsyła bakugany do swoich właścicieli
21. Fuzja mocy: odbiera bakuganowi przeciwnika po 50pkt mocy co turę

Cena za karte 150$

Shun Kazami - 2011-08-10 17:26:26

chcę 1,17,15,5

Jesse Glenn - 2011-08-11 09:15:36

1,2,3,4,5,15,17,19,20

Shun Kazami - 2011-08-11 09:21:00

19,4

Dan - 2011-08-12 15:16:01

1 2 5 8 13 17

www.lilwayne.pun.pl www.djbartiwwe.pun.pl www.teaminvictis.pun.pl www.sticklife10.pun.pl www.akamichipbf.pun.pl