Shun Kazami - 2011-08-10 10:19:56

1. Bicz Łowcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
2. Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi.
3. Kompozycja Bitwy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
4. Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi.
5. Mobil Niszczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi.
6. SANFEM: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa.
7. Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi użyć karty otwarcia.
8. Zanurzenie: Anuluje działanie karty otwarcia.
9. Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika.
10. Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
11. Błękitna Siła: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
12. Atak Sunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
13. SANFEM TR 2: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa.
14. Oburzenie: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala używać następnych.

www.ppserw.pun.pl www.pixelart.pun.pl www.shitpower.pun.pl www.tikots.pun.pl www.wydzialmechaniczny.pun.pl