1. Bicz Łowcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. 2. Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi. 3. Kompozycja Bitwy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. 4. Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi. 5. Mobil Niszczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi. 6. SANFEM: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa. 7. Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi użyć karty otwarcia. 8. Zanurzenie: Anuluje działanie karty otwarcia. 9. Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika. 10. Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. 11. Błękitna Siła: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. 12. Atak Sunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. 13. SANFEM TR 2: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa. 14. Oburzenie: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala używać następnych.
|