Shun Kazami - 2011-08-09 20:06:02

1. Złudzenie: Dodaje 200 punktów mocy Aranautowi.
2. Pięść Wektora: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
3. Pięść Mirażu: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
4. Dysza Mirażu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
5. Fala Światła: Anuluje supermoce przeciwnika.
6. Światło Wsparcia (Support Light): Anuluje kartę otwarcia.
7. Duo Komandos: Dodaje 200 punktów mocy każdemu Aranautowi po jego stronie.
8. Spiralny Blask: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
9. Aleja Pięści: Zabiera 400 punktów mocy Aranautowi.
10. Miraż Skoku: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
11. Cios Aurory: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.

www.zielonyzoliborz.pun.pl www.wwe-game.pun.pl www.masterczuki.pun.pl www.wrogowiehordy.pun.pl www.roleplay-maniak.pun.pl