1. Złudzenie: Dodaje 200 punktów mocy Aranautowi. 2. Pięść Wektora: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi. 3. Pięść Mirażu: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta. 4. Dysza Mirażu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. 5. Fala Światła: Anuluje supermoce przeciwnika. 6. Światło Wsparcia (Support Light): Anuluje kartę otwarcia. 7. Duo Komandos: Dodaje 200 punktów mocy każdemu Aranautowi po jego stronie. 8. Spiralny Blask: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi. 9. Aleja Pięści: Zabiera 400 punktów mocy Aranautowi. 10. Miraż Skoku: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta. 11. Cios Aurory: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
|